sobota, 7 maja 2016

A kredytacja w Balcelonie :*

Witajcie moji mili :* 

Kciałem sie podzielić z Wami znakomitom wiadomościom. 
Oficjalnie zostałem  nolmalnie a kredytowanym  miśkiem w Balcelonie i otrzymałem  Press Card dla fotografuw i dziennikazy :* 
Miś Paskownik  - Oficjalny foto graf , felietonista , bloger :* 
Dzienki temu mogem jeździć autobusami pientrowymi za freeee :* . 
Wejść do Sagrady Famili , Parku Guell , Muzeum Czekoladki i wiele in nych supel miejsc :* 
autobu cerwony psez ulice Balcelonki mknie :* 

Fajnie co nie :* 

Całóski :* 




2 komentarze:

  1. Se patrze i co widzą moje oki? Paskowego Miśka:-)
    Pozdrowienia dla autora tego fenomalnego bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobly baldzo :*
    A Kim jesteć tajemnicy Anonimusku:*
    Pozdlowionka :*

    OdpowiedzUsuń